Natjecanje u izradi
mobilnih aplikacija
165
Prijavljenih
35
Timova
20
Poslodavaca
1
Pobjednik
PRIJAVA

TVZ Mobile Challenge Cup

je studentsko natjecanje na koje se mogu prijaviti samo studenti TVZ-a. Studenti imaju priliku kroz edukaciju i razna događanja upoznati najbolje hrvatske IT tvrtke i osvojiti bogate nagrade. Studenti formiraju timove do najviše 3 osobe, a najbolja 3 tima osvajaju nagradu.

1. mjesto
10 000kn

2. mjesto
5 000kn

3. mjesto
3 000kn

Raspored događaja

Protekla događaja

  • Ivan Brezak Brkan - Netokracija i Photomath

    Službeno otvorenje TVZ Mc2 2016

    Konavoska 2, Mala dvorana - 18:30

  • Fakultet Prometnih Znanosti

    Bauštela #1 - Idea and business case

    Konavoska 2, Mala dvorana - 18:30

  • minus5, Citus, Combis

    Partnersko predavanje #1

    Konavoska 2, Predavaona 1023 - 18:30

  • Five

    Bauštela #2 - Design

    Konavoska 2, Mala dvorana - 18:30

  • Five, APIS IT, Infinum

    Partnersko predavanje #2

    Konavoska 2, Predavaona 1023 - 18:30

  • SPAN

    Bauštela #3 - Development

    Konavoska 2, Mala dvorana - 18:30

  • Codeanywhere, Tune IT, Megatrend, In2

    Partnersko predavanje #3

    Konavoska 2, Predavaona 1023 - 18:30

  • Infinum

    Bauštela #4 - Project management

    Konavoska 2, Mala dvorana - 18:30

  • SPAN, Mstart, CROZ

    Partnersko predavanje #4

    Konavoska 2, Predavaona 1023 - 18:30

  • Nanobit

    Bauštela #5 - Marketing

    Konavoska 2, Mala dvorana - 18:30

  • Tomislav Koza Kozačinski

    Mentorsko predavanje - Freelancer / nezavisni poduzetnik

    Konavoska 2, Mala dvorana - 18:30

  • Mobendo

    Bauštela #6 - Pitch

    Konavoska 2, Mala dvorana - 18:30

  • Tomislav Koza Kozačinski

    Dizajnerska radionica

    FSB Sjever - Dvorana A208 - 16:00

  • Natjecatelji

    Speed Date - matchmaking dizajnera i programera

    Klub SC - 18:30

  • CISEx

    Objava teme

    Klub SC - 20:00

  • Natjecatelji i partneri

    Pitching for Mentorship

    ZIP, Remetinečka cesta 7 - 18:30

  • Natjecatelji

    Predaja aplikacije

    Jopa store - Web - 23:59

  • Natjecatelji i partneri

    Proglašenje pobjednika

    HUB385, Petračićeva ulica 4 - 18:30

Nagrade

1. mjesto
10 000kn

2. mjesto
5 000kn

3. mjesto
3 000kn

FAQ

Sve što trebate znati, a niste se usudili pitati
  1. Do kad se mogu prijaviti na natjecanje?
    Prijave traju do objave teme, a nju objavljujemo na speed dateu 16.3.2016.
  2. Mogu li sudionici prethodnih godina sudjelovati u natjecanju?
    Da, ali samo ako su još uvijek studenti TVZ-a.
  3. Može li netko sam sudjelovati u natjecanju?
    Da
  4. Koliko osoba može/mora biti u timu?
    Tim se može sastojati od najviše 3 studenta TVZ-a
  5. Može li jedna osoba biti prijavljena u nekoliko različitih timova?
    Ne.
  6. Trebaju li svi članovi tima biti s TVZ-a?
    Da.
  7. Moram li u timu imati dizajnera?
    Ne, ali bilo bi dobro da jedan član tima bude dizajner.
  8. Možemo li se prijaviti za natjecanje nakon što završe prijave?
    Ne.
  9. Može li se promijeniti član tima nakon što je istekao rok za prijavu?
    Može, svi preljubi su dozvoljeni, ukoliko tim ostaje na 3 člana.
  10. Imamo li obavezu predati rješenje?
    Ne, nisi dužan predati rješenje.
  11. Što ako se prijavimo za natjecanje, a ne uspijemo napraviti aplikaciju?
    Pokaži nam što si napravio, a mi ćemo te dalje uputiti.
  12. Što je sve potrebno kod predaje rješenja?
    Kompletna dokumentacija i kôd aplikacije.
  13. Hoće li biti kontrole napretka tokom natjecanja?
    Da, kroz period natjecanja postoje dva checkpointa kojima možete prisustvovati.
  14. Do kada možemo predati svoje rješenje?
    Rješenja se predaju do 01.05.2016.
  15. Kako se predaje rješenje/ ili gotova aplikacija?
    Gotove aplikacije će se uploadat na web.
  16. Tko donosi odluku o finalistima i pobjednicima?
    Finaliste odabire TVZ Mc2 žiri, a pobjednike poslodavci.
  17. Kako ćemo znati da smo prošli u finale?
    Javit ćemo ti na vrijeme, ne brini.
  18. Što kada uđemo u finale?
    Slijedi priprema prezentacije idejnog rješenja, a mi ti držimo fige!
  19. Tko smije prisustvovati prezentacijama finalista?
    Članovi tima i prijatelji, a može i tvoja baka.
  20. Trebaju li svi članovi tima prezentirati rješenje ukoliko je tim prošao u finale?
    Bilo bi poželjno, ali nije obavezno.
  21. Možemo li na prezentacije ponijeti svoje prijenosno računalo?
    Ne, prezentaciju ćete predati prilikom predaje rješenja.
  22. Dobijemo li išta ako nismo ušli u finale, a predali smo rješenje?
    Da, vrijedno životno iskustvo i pokoji novi (ne)prijatelj.
  23. Može li se aplikacija napraviti korištenjem cross-platform development alata?
    Da, načini i tehnologije izrade nisu bitni.
  24. Smijemo li prijaviti aplikacije koje su rađene prije početka natjecanja?
    Sve aplikacije predane 01.05.2016. moraju biti napravljene za vrijeme natjecanja. Aplikacije koje su rađene ili su krenule s izradom prije objave teme (16.03.2016.) bit će diskvalificirane.

Pravila

  1. Tim se sastoji od najviše 3 člana i svaki član mora biti student Tehničkog Veleučilišta u Zagrebu
  2. Aplikacija se mora predati najkasnije do 30.04.2016. u 23:59h putem web aplikacije TVZ Mc2 žiri Store. Pri predaji aplikacije potrebni su vam sljedeći materijali:
    • Datoteku s izvornim kodom (ZIP Datoteka) i u slučaju Androida .APK datoteku
    • Dokumentacija (PDF Datoteka)
      Dokumentacija mora biti u PDF formatu te minimalno sadržavati (kronološki):
      1. Naziv tima i aplikacije
      2. Ime, prezime i e-mail adresa svih članova tima te njihove funkcije u timu
      3. Sažeti opis aplikacije i opis pojedinog screen-a (koju ulogu igra pojedini element).
      4. Detaljno opisana uputstva za dodavanje projekta u razvojnu okolinu (IDE). Verziju razvojne okoline, popratnih alata te operativni sustav na kojem je moguće pokrenuti projekt. Iznimno je važno da opišete postupak dodavanja projekta u razvojnu okolinu jer je to jedini način na koji možemo pokrenuti vašu aplikaciju.
    • Prezentacija (PDF Datoteka)
      Prezentacija mora biti u PDF formatu te minimalno sadržavati:
      1. Stranica
      Naziv tima i aplikacije, ime i prezime članova tima te njihove funkcije.
      2. Stranica
      Kratak opis aplikacije. Što je bio problem i kako ste ga riješili.
      3. - 7. Stranica
      Maksimalno 5 stranica sa slikama aplikacije. Ne moraju nužno biti slike. Stavite što god mislite da će najbolje prezentirati vašu aplikaciju.
      4. Stranica
      Povijest razvoja (engl. Change log) [Hint: Koristite neki od sustava za verzioniranje]
      5. Stranica
      Detaljno opisana uputstva za dodavanje projekta u razvojnu okolinu (IDE). Verziju razvojne okoline, popratnih alata te operativni sustav na kojem je moguće pokrenuti projekt. Iznimno je važno da opišete postupak dodavanja projekta u razvojnu okolinu jer je to jedini način na koji možemo pokrenuti vašu aplikaciju
      Prezentaciju prezentirate u slučaju finala i vodite računa da ona bude što bolja i da se može ispričati unutar 5 minuta.
    • Ikona aplikacije (PNG Datoteka 512x512)
    • CV svih članova tima (PDF Datoteke) (opcionalno):
      Europass je nešto što ne priznamo, potrudite se
      CV je na raspolaganju svim poslodavica, briljirajte
Aplikacije predane na evaluaciju bodovat će se prema sljedećim kriterijima:
  • Funkcionalnost - Sve što se nalazi u aplikaciji trebalo bi i raditi, a sve ne željene greške (eng. exception) potrebno je obraditi da korisniku budu vizualno prihvatljive i ne narušavaju daljnji rad aplikacije.
  • Korisničko iskustvo - (eng. UX - User Experience) Raspored elemenata i redoslijed screen-ova treba biti smislen. Korisnik treba moći aplikaciju koristiti intuitivno i s lakoćom.
  • Dizajn - Zbog ove točke svaki bi tim trebao imati dizajnera koji će pažljivo osmisliti elemente i prilagoditi boje. Koristite preporučene smjernice za pojedinu platformu (eng. guidelines). Ovom se daje velika pažnja. Hint: iOS, Android i Windows Phone imaju različite smjernice za dizajn.
  • Dokumentacija - Temeljito pripremite dokumentaciju jer ona je ogledalo vaše aplikacije i pomaže korisniku (nama i poslodavcima) da se riješe mogućih nedoumica.

Organizatori

Milan Jovanović
Voditelj natjecanja
Web developer natjecanja i popratnih alata, radi kao developer u firmi CROZ. Umislio je da je najbolji nakon što je osvojio prvo mjesto na prvom Mc2 i sad je uvjeren da može voditi natjecanje. Zovu ga šaljivđijom, a on ne zna zašto.
Ivan Kocijan
Voditelj Bauštele i marketinga
Android developer u Infinumu danju, Batman noću. Kad ide vani pije toliko mineralne da se oko njega čuje šum mjehurića, a najbolji prijatelj mu je plišani Miki koji visi u autu.
Luka Pancirov
Voditelj partnerskih predavanja
Zaposlen kao web developer u agenciji SailingEurope. Nositelj 5. mjesta na TVZ Mc2 2014. i ponekih inovacijskih priznanja, tehnološki entuzijast i kreativac.
Mia Čarapina
Mentor TVZ Mc2 projekta
Radi kao predavač na Tehničkom veleučilištu u Zagrebu. Vozi mazdu mx-5 i ima psa Guru Mali. San joj je svrgnuti Vjerana s trona i započeti svoju žensku dominaciju.
Petar Jandrlić
Financije
Bivši El Presidente Studentskog zbora TVZ-a. Radi kao voditelj projektnog laboratorija u podrumu u Konavoskoj. Teško mu je završiti studij, jer uz toliko posla oko organizacije Mc2 od ponedjeljka mora na dijetu.
Vjeran Bušelić
Mentor TVZ Mc2 projekta
Radi kao viši predavač na Tehničkom veleučilištu u Zagrebu i Voditelj je Centra za karijerno savjetovanje. Želi biti na dnu dna, ali evo ga gore.

Baby heroes

Ivan Cesar
Marketing
Student s interesom za marketing i menadžment, te velikom strašću prema društvenim igrama. Još uvijek traži svoje mjesto pod suncem TVZ-a, pa je završio ovdje jer se nitko drugi nije prijavio.
Ivan Pejak
Financije
AKA Likvid, rap superstar, predsjednik Studentskog zbora. U slobodno vrijeme šarmira sve oko sebe i voli duge šetnje po magli uz nasip. Za sebe kaže da je humorističan. Nije.
Martina Sesvečan
Dizajn
Martina Dupćanska iz kuće Martića, prva svoga imena, the Askhole, kraljica pitanja, princeza Adobe Ilustratora, Khaleese informatičkog dizajna, razbijačica okova sarkazma, majka Jope.
Tajana Tadin
Dizajn
Studentica informatičkog dizajna, master tamne magije i resting bitch facea. U slobodno vrijeme ispunjava tuđe divlje fotošop želje.
Valentina Viskov
Web
Stalno je u sjeni svog mentora oFce... doslovno. Unatoč tome je uspjela napraviti super uber cool web. Mijenja boju kose češće nego čarape, a kad naraste želi biti vilenjak.