Natjecanje u izradi
mobilnih aplikacija
165
Prijavljenih
35
Timova
20
Poslodavaca
1
Pobjednik

Bauštela

TVZ Mc2 žiri krenuo je kao natjecanje programera, a već druge godine odlučili smo uključiti i dizajnere. Ove godine podižemo edukaciju na sasvim novu razinu jer proces razvoja mobilne aplikacije seže puno dalje od programiranja i dizajna. Ove godine povezat ćemo stručnu zajednicu, studente i najbolje hrvatske tvrtke kako bi kroz 6 besplatnih, interaktivnih predavanja prošli kompletan proces razvoja mobilnih aplikacija. Oni koji se nikada nisu susreli s razvojem mobilnih aplikacija imat će priliku naučiti od najboljih. Ljudi iz industrije, oni s iskustvom, moći će svoje iskustvo podijeliti s drugima i vidjeti kako njihovi kolege rade onaj dio razvoja aplikacije koji ih zanima.

Kažu da svaki proizvod ima svog kupaca, no što ako još nitko nije pronašao tržište na kojem je taj kupac? Evaluacija ideje i prepoznavanje njezine vrijednosti nije lak posao, i zato na prvo predavanje dovodimo predstojnika zavoda za informacijsko komunikacijski promet na Fakultetu Prometnih Znanosti koji ima više od 20 godina iskustva u mobilnoj tehnologiji. Saznat ćete najbolje prakse i alate koje možete koristiti pri analizi vaše ideje te otkriti kako razlučiti dobru ideju od loše.

I najbolji dizajn neće proći kod korisnika ako ne pazite na iskustvo korištenja mobilne aplikacije. Na drugo predavanje dolazi nam tvrtka Five, koja zadnjih sedam godina stvara najbolje korisničko iskustvo na mobilnim aplikacijama. Njihovi dizajneri pokazat će nam, kroz primjer projekta kako teće razvoj dizajna jedne mobilne aplikacije; Od inicijalnog kontakta s klijentom, preko wireframeova sve do finalnog dizajna.

Bez obzira na to u kojoj tehnologiji razvijate aplikaciju, jedna stvar je sigurna: Ne želite pisati kompleksan i nečitljiv kod. Tvrtka SPAN, koja zadnji 20 godina razvija softver i koja je nedavno objavila da traži 50 novih programera objasnit će vam što je to loš kod i kako ga izbjeći. Vidjet ćete kakav je to “loš programer” i koje sve prakse u programiranju ne treba izbjegavati.

U IT svijetu uvriježeno je mišljenje da voditelji projekta samo gledaju koliko je novaca utrošeno u projekt. Oni rade puno više: komuniciraju s klijentom i prije početka projekta, pomažu u pisanju specifikacije, brinu se da programeri poštuju specifikaciju te održavaju komunikaciju s klijentom i nakon završetka projekta. Tvrtka Infinum, koja iza sebe ima više od 500 uspješno završenih projekata pokazat će nam koji su sve zadaci voditelja projekta te koje sve alate koristite kako bi ih uspješno savladali.

Imate ideju, aplikaciju i znate koje je vaše ciljano tržište, ali kako se probiti na to tržište? Zašto bi korisnici kupili vašu aplikaciju za 1 dolar kad postoji besplatna alternativa? Tvrtka Nanobit, čije su mobilne igre skinute više od 40 milijuna puta, a svaki dan ih koristi više od 5 milijuna ljudi pokazat će vam kako oni rade marketing. Njihove brojke same govore da znaju što rade.

U posljednjem, 6. predavanju, dotaknut ćemo se stvari koja na prvi pogled nije potrebna na svakom projektu, a to je Pitch. Međutim, tvrtka Mobendo, koja ima ogromno iskustvo u ovom području pokazat će da pitch ne mora nužno biti ispred potencijalnih investitora. Ako želite prodati svoju aplikaciju morate naučiti to napraviti u 90 sekundi, a oni će nam pokazati kako se za to najbolje pripremiti.

Raspored predavanja:
Sva predavanja se odvijaju u 18:30 na lokaciji Konavoska 2 - Mala dvorana

  1. Idea and business case, FPZ- 01.02.2016. u
  2. Design, Five - 08.02.2016.
  3. Development, SPAN - 15.02.2016.
  4. Project management, Infinum - 22.02.2016.
  5. Marketing, Nanobit - 29.02.2016.
  6. Pitch, Mobendo - 07.03.2016.

Pozivamo studente, nezavisne pojedince, ljude iz IT industrije i sve koji su zainteresirani za razvoj mobilnih aplikacija da dođu na besplatna predavanja i nauče nešto novo ili prošire svoje znanje.

Partnerska predavanja

Ove godine TVZ Mc2 žiri podržava 20 najboljih hrvatskih IT Tvrtki, a u veljači će neki od njih održati partnersko predavanje na kojem će se predstaviti i pokazati vam kako IT funkcionira u praksi.

Osim niza predavanja, namijenjenih samo natjecateljima, koja pokrivaju različite teme iz programiranja i dizajna ovo je i prilika da bolje upoznate TVZ Mc2 žiri partnere, a možda i vaše buduće poslodavce. Naši partneri aktivno traže nove zaposlenike, pa pozivamo sve natjecatelje da iskoriste ovu priliku kako bi što bolje upoznali poslodavce koji će ih pratiti tijekom cijelog natjecanja i ocjenjivati u finalu.

Predavanja će se održavati na adresi Konavoska 2 u dvorani 1023.

Raspored predavanja:

04.02.2106.
u 18:30 - minus 5 - Od diplome do prvog zaposlenja
u 19:00 - Citus - Što je to inovacija i zašto je važna u IT-u?
u 19:30 - Combis - Big data naša svagdašnja
11.02.2106.
u 18:30 - Five - Od početka do kraja projekta
u 19:00 - APIS IT - Razvoj hibridnih mobilnih aplikacija u APIS IT
u 19:30 - Infinum - UX/UI proces u Infinumu
18.02.2106.
u 18:30 - Codeanywhere - Real time development with SailsJS
u 19:00 - Megatrend - Programeri u svijetu poslovnih aplikacija
u 19:30 - Tune IT - Data engineering meets cloud connected mobile apps
u 20:00 - In2 - Komercijalni potencijal bespilotnih letjelica
25.02.2106.
u 18:30 - SPAN - Span development Academy
u 19:00 - mStart - Zabava je ozbiljan posao. EventWallet @Ultra Europe showcase
u 19:30 - CROZ - Funkcijsko Programiranje i Rx

Speed date

Ne, ne pokušavamo vam naći curu ili dečka. Ovo je event gdje vam pomažemo da nađete dizajnera, odnosno da si dizajneri nađu programera. Ovaj event organiziramo već treću godinu za redom i s njim omogućavamo natjecateljima da si lakše nađu članove za tim.

Svaki dizajner ili dizajnerica će dobiti svoj stol gdje će istaknuti svoje ime i prezime te držati sve što njemu ili njoj je potrebno kako bi prezentirali svoj prijašnji rad. Dizajneri donose svoje radove za koje misle da će ih prikazati u najboljem svjetlu a programeri provode 2 minute sa svakim dizajnerom kako bi vidjeli mogu li stvoriti tim. Ako se dizajner i programer ili tim slože speed date je gotov za njih s obzirom da su postigli ono zbog čega su došli. Važna stvar je da speed date ide brzo i, nemate puno vremena za premišljanje. Ako ste našli svog dizajnera nemojte ga ispustiti iz ruke.

Pozivamo Vas sve da dođete na speed date tražili vi nekoga da upotpunite svoj tim ili ne jer se budete mogli međusobno podružiti nakon samog speed datea te će biti hrane i pića.

Speed date će se održati 17.3.2016 u prostorijama Studentskog centra.



Pitch

Pitch je jednostavna stvar. Označava prezentaciju nekog projekta ili proizvoda osobama koje bi mogle biti zainteresirane to kupiti ili financirati. Svi znamo za formulaciju “prodati nekome nešto” e pa to je Pitch. Vi nastojite prodati svoj produkt potencijalnim financijerima. Kod nas je malo drukčije. Radite pitch za poslodavca kojeg vi odaberete da će dalje mentorirati vaš tim kroz natjecanje.

Pitch će se održati u ZIP-u i trajat će 90 sekundi. Da sve ne bude tako strašno kako zvuči biti će i Bauštela na tu temu, te probni pitch s Mc2 žiri timom kako bi vas pripremili za taj važan događaj.

Pitch će se održati 15.4.2016.



Finale

Bit će #najavljeno